Penny 14 veckor.

 
Tiden går snabbt och min Penny är nu tre och en halv månad gammal. Idag har jag skrivit mitt sista prov i skolan för terminen och kan härmed förklara jullov! Efter lunch åkte jag och Penny till Pappa i Frostkåge som är hemma från Kina över julen. Lillebror fick busa med lilltjejen hela dagen och det gick ju fin fint. Klart att hon bits litegrann, men det har blivit så himla mycket bättre än vad det varit i alla fall. Hon älskar verkligen barn! Kul att leka med nån i sin egen storlek och med lika mycket energi kanske!
 
På tal om annat så har Penny fått en egen fotölj här i hemmet. Eftersom hon inte får vara i soffan fick hon ta den sönderklösta fotöljen (katterna som varit i farten). Den trivs hon väldigt bra i och känner sig nog som en liten drottning. (Bild nr 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback