Premiär på längdskidorna.


 
 
Idag har vi spenderat ännu en dag hos Pappa i Frostkåge. Vi började med att dra ett skidspår runt gården, för att sedan ta några rundor. Penny var riktigt nöjd som fick springa vid min sida. Längtar så himla mycket till nästa vinter då jag tänkt få på henne en dragsele! 
 
Dagen har annars bestått av mycket snöbus med min lillebror Elliot. Och vilken förbättring det har blivit med Elliot och Penny, båda två har lugnat ner sig lite;-) Jag tror inte hon bet tag i hans vantar en enda gång idag, när vi var ute och lekte. Skönt att matte får slappna av lite och inte behöva hålla koll på dem två hela tiden.
 
Nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen. Det har vi förtjänat. I morgon får Pär också Jullov från hockeyn och jobbet. Så himla skönt att få ha honom hemma mer än några få timmar per dag! Så från och med i morgonkväll börjar julmyset påriktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback