Tandfen kommer snart på besök.

Wiiio idag inspekterade jag Pennys tänder och insåg att alla minitänder längst fram var lösa. Detta måste ju alltså innebära att tänderna är på väg att bytas ut! Jag har ju hört att detta är en bra grej då valpen slutar bitas och gnaga efter de nya tänderna kommit. Så bra då! Inte för att det är världens problem, mig biter hon aldrig och hon gnager inte heller i allt i hemmet. MEN det finns ju alltid undantag, tex nya människor gillar hon att hälsa på genom att använda tänderna. Sockar, skosulor och kartonger/papper som befinner sig innom hennes räckvidd är ju också väldigt roliga att demolera. 
 
Så nu blir det att hålla utkik efter tappade tänder den närmaste tiden. Ja herregud vad tiden går snabbt. Imorgon blir Penny fyra hela månader. Och tung har hon blivit. Senast jag vägde henne stannade vågen på 9,2 kilo! 
 
Återkommer med lite bilder från julafton:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback