Hundhalsband.



 
 

 
Hittade dessa fina hundhalsband på nätet. Nu börjar Pennys reflexhalsband bli för litet, och det använder jag  varje gång vi ska ut bara för att det är så himla enkelt att ta på. Nu när Penny är så liten och oftast har brottom ut är det väldigt enkelt att bara kunna dra halsbandet över huvudet. Använder dock inte öglan som gör det till ett halvstryp, istället fäster jag kopplet i "fel ögla" så det blir ett fast halsband nu när hon bara är valp.
 
Blev i alla fall väldigt sugen på att beställa hem en av dessa, de kostar 125 :- och finns i flera olika färger och mönster. Och hur fint skulle det inte vara med ett rött, nu vid juletider! Antingen att jag beställer ett som passar nu eller så tar jag och beställer ett som hon kan använda när hon blir lite större. Eller varför inte både och? 
 
här är länken till hundhalsbanden http://www.hundhalsband.biz/
 
 
 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback