Välkomna.

 
Hej och välkomna till vår blogg. Jag heter Caroline, född och uppvuxen i den norrländska staden Skellefteå. Jag är 21 år gammal, delar lägenhet med min sambo Pär och vårt nyligaste tillskott i familjen; Penny. Penny är en Welsh springer spaniel som kommer från kenneln Red Creeks som ligger i Umeå.
 
Jag har under hela min uppväxt velat ha min alldeles egna hund, och nu på hösten 2012 slog drömmen in. Just nu är mitt lilla busfrö 9 veckor gammal och hon har därmed varit min i en veckas tid. Sova och busa är det hon gör bäst vid detta lag. Matte och husse försöker allt vad de kan med att få henne rumsren och sluta bita i allt och alla. Men allt är inte enkelt när man är en liten valp! 
 
Följ med vår resa här på bloggen. Jag ska försöka vara duktig att lägga ut mycket bilder och tala om hur det går för oss. Förhoppningsvis kommer vi få det fantastiskt bra och roligt tillsammans! Hoppas även på en framtid med mycket "hundaktiviteter" så som kurser och tävlingar. 
 
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback