Beställt.


 
 
Ikväll bestämde jag mig för att unna mig lite nätshopping. Klickade hem denna fina lädersele med reflexer av märket hurtta. Kommer bli himla fint med ljusbrunt på Penny! En snyggsele som ska användas vid lite mer speciella tillfällen. Ord. pris: 345:- och jag klickade hem den för 180:- HÄRIFRÅN
 
 
 
Det fick även bli detta regntäcke från hurtta, som jag spanat in en längre tid. Hade egentligen tänkt vänta till Penny blir fullväxt men jag känner att hon behöver detta väldigt snart nu när det börjar bli regn och slask ute. Sen börjar hon ju vara stor tjej nu och det är inte alls långt kvar till hon blir fullstor. Det får helt enkelt vara lite stort ett tag i början. Beställde hem det i storlek 50, då jag läst storleksguiden och sett att welshar ska ha mellan 45-50-55 i storlek. Får chansa på att det blir bra! Täcken kommer HÄRIFRÅN för 465 kronor. Tyckte även detta var till ett mycket bättre pris än vad jag hittat i stans butiker.
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback