Penny 5 månader.

 
Idag är det den 6:e, vilket betyder att Penny blir 5 hela månader idag!!
 

Jag minns när jag hämtade hem Penny för tre månader sedan. Då kissade hon stup i kvarten(innomhus) och bet hål i händer,fötter och allt annat mjukt hon kunde sätta tänderna i. Hon kunde varken sitt/ligg eller något annat värdefullt kommando. Hon kunde inte vara hemma ensam längre en någon minut, hon åt fyra måltider och hon ville inte gå en meter i koppel åt de håll som jag ville gå åt. Ja, listan kan göras meterlång. 
 
Nu har Penny växt till sig i både storlek, hjärna och hjärta. Hon är så himla fin och snäll! Självklart finns det stunder då hon driver mig till v a n s i n n e. Men det är betydligt fler stunder då hon bara är det bästa som finns. Tre månader har gått och hon är på god väg att formas till den hund jag alltid velat ha. Det har varit riktigt tufft stundvis, speciellt de två första veckorna som var jobbigare än vad jag någonsin kunnat ana. Bäst av allt är väl att rumsrenheten har infunnit sig tillslut. Så idag vid fem månaders ålder kastar jag kisstrasan för gott! Hurray!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så stor och fin hon blivit :)

Svar: Ja visst har hon:-) Tack!
Caroline Ölund

2013-02-06 @ 15:46:07
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Dessi & Teddie :)

Grattis Penny! :)

2013-02-13 @ 17:07:37
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback