Solsken i Skellefteå.

 
Börjar äntligen känna mig lite smått levande igen efter magsjukan/förkylningen, mitt öga har även blivit normalt efter ögoninflamationen. Skönt! Idag har vi toppenväder! 6 minusgrader, sol och helt vindstilla. Ovan ser ni lite bilder från dagens promenad. Förstår verkligen inte hur stor Penny har blivit föränn jag ser henne på bild, hon har verkligen växt! Och vilken lång päls hon börjar få, så himla fint.
 
Nu har vilddjuret somnat på köksgolvet och själv ska jag ta tag i skolarbeten. Ligger efter nu när jag har varit sjuk så mycket och måste verkligen ta igen. Till er läsare; Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilka härliga bilder! Riktigt njuter av snön :)

2013-02-23 @ 19:45:17
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback