Äntligen har jag fixat en header.

 
Har jättelänge tänkt ta tag i saken och fixa en header till bloggen och äntligen hittade jag ett collageprogram till Macen. Och voilá! Inget märkvärdig, men roligare än innan i alla fall. Hoppas ni med PC kan se den också, vet att det kan bli lite konstig.
 
Idag har skolan kört igång igen så nu får lillskiten stanna ensam hemma några timmar per dag. Går superbra, hon verkar inte bry sig alls över lite ensamtid (så länge jag har plockat bort delikatesserna i hallen, d.v.s. våra skor som är väldigt gnagvänliga). Ikväll är vi ensamma då Pär har bortamatch i Kiruna. I helgen blir han även borta då dom bussar ner till Sundsvall för två matcher, så vi blir ensamma en hel del. Tur att jag har min Penny som fyller upp tomrummet! Det är bland det bästa med att ha hund, att man aldrig behöver vara helt ensam:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback