Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Det nya haglöfs-gortexstället.
 

Ett av de hundra försöken till att få Penny att stå stilla (utställningsträning). Går sådär haha...
 
 
Ovan ser ni de nya regn och vindstället som jag köpt till ett riktigt bra pris från mitt jobb. Som hundägare känns det viktigt att jag har bra fritidskläder. I dessa kläder kan jag vara ute i alla väder med vovven. Superskönt, supersnyggt och det ska hålla mig 100% torr. Är såååå nöjd.
 
På den nedre bilden ser ni en väldigt trött Penny som inte alls ville stå och se fin ut. Jag fick kämpa för att lyckas hålla henne ståendes på en bild. Vi tränar för fullt inför utställning förståss! Önskar att det fanns någon innomhushall där man kunde åka och träna med henne, där det även fanns lite andra hundar så hon fick lite socialträning. Men jag antar att det får vänta till sommaren när man kan träna utomhus. Längtar så!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback