En dag med hundpolarna.

Här kommer några kassa mobilpix från dagen. Lennox är så stor så han blir avklippt i alla bilder;-)

 

Oj vilken rolig dag min lilla tjej (och jag) har haft. Startade dagen med lite bus med Izzy, fortsatte med att träffa en jättesöt cockervalp på sex månader vid namnet Max som bor på vårt område, halv tre var det dax för promenad med Izzy och Lennox (och deras mattar), som vi även spenderade kvällen med. Nu ligger Penny och sussar i sängen och jag förväntar mig en riktigt lång och skön sovmorgon imorgon. Som hon hållit igång idag! Tycker att det är så himla kul att låta hon träffa andra hundar, speciellt dessa två på bilden ovan som är så fina och snälla! Mer av detta tack säger jag bara ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback