Lite annat nytt.

 
Cyklade förbi stan på vägen hem från skolan. Tanken var att inhandla tråkig kurslitteratur (som förövrigt kostar multum.....) och slutade med att jag istället hamnade vid hundböckerna, då fick jag även ideen att cykla vidare till hundaffären. Fick med mig ett utställningskoppel, hundshampoo, en ihopfällbar vatten/matskål och en belöningsväska.
 
Är här med redo för utställning! Dock verkar inte utsällningen vara redo för mig. Idag när jag gick in på sidan för att anmäla mig så var det redan för sent. Igår gick det, men självklart inte idag. Jag som blev så taggad!!! Aja, då får vi väl lite längre tid till att träna och förbereda oss (och bli nervösa). Hittade en sida där alla inoff-utställningar var uppradade och såg att det inte var långt kvar till nästa utställning i boden, även i Piteå, vendeln och i lilla Kusmark. Bara att välja och vraka!
 
Fick förövrigt reseskålen med på köpet då jag köpte hurttas belöningsväska, tydligen är skålen till katter (kattmatsmärke) hehe men inte klagar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback