Min vackra welsh.


 
Bilder från "vinterpromenaden" uppe på erikslid. Snacka om linslus jag har till hund, hon poserar så fint direkt kameran åker fram. Idag har jag även tränat lite på att Penny ska trava fint i koppel. Kan väl säga att det blev mest "trava/hoppa/galoppera" och inte så mycket av "fint". haha men hon lär sig väl så småningom. Anledningen till detta är för att Camilla har taggat mig till att följa med på en inofficiell utställning nästa helg som jag blev lite småsugen på. Kanske bara blir så att jag åker dit och tittar. Tänkte i alla fall fråga då jag är inne på ämnet. Främst till er som kan lite om welshar. Ska valpen vara trimmad om man ställer ut dem i 5månaders ålder? T.ex. öron och tassar är ju verkligen vildvuxna nu. Sen får ni gärna komma med tips på vad man ska tänka på inför första utställningen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka bilder du tar! Super fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Ölund

2013-01-20 @ 15:37:12
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Dessi & Teddie :)

Så fint :)

Svar: Tack! :)
Caroline Ölund

2013-01-20 @ 21:57:59
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback