När allt flyter på som det ska.

 
Hejja hejja! Idag har allt gått så himla bra med Penny. Jag och Pär har lekt kurra gömma med henne och hon blev som tokig! Hon ääälskar det verkligen. Vilken reaktion när hon hittar oss, lika glad varje gång, riktigt gulligt.  
 
Träna lydnad har vi också gjort, hon gjorde allt så himla bra. Världens flyt hade vi idag. Tror det var den nya belöningsväskan från hurtta som gjorde tricket;) Hur skönt som helst att slippa ha kladdigt godis fulla händerna/fickorna eller på bordet så man måste springa fram och tillbaka.Tycker om allt från hurtta och vill ha allt från deras sortiment. 
 
Efter träningen gick vi ut på promenad och hon drog inte alls när vi kom tillbaka till lägenheten, som jag tidigare skev var ett problem. Lugn och fin hela prommisen.
 
Och sist men inte minst. Inget kissande inne på tre dygn! weeeeiii! Och då har jag verkligen inte gått ut ofta med henne, försöker hela tiden tänja på gränserna. Väntar kanske 3-4 h ibland, då hon är lugn. När hon är väldigt aktiv går jag ut mycket oftare (vilket sällan händer då hon blivit så enormt lugn inomhus). 
 
VILKEN GLÄDJE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback