Pennys första stadsbesök.

Idag började jag min första lektion på skolan klockan 12.30. Därför valde jag att gå en lite längre promenad med Penny imorse. Vi tog nämligen en runda in till stan! För att vara första gången tyckte jag att hon skötte sig riktigt bra bland alla människor som gick kors och tvärs. Att promenera hem efter gångvägen som ligger precis intill e4an gick också bra.
 
Hon är så himla tuff min lilla tjej! Alla som träffar henne och kan någonting om hundar måste alltid påpeka vilket psyke hon har. Hon är inte rädd för något/någon! Och när vi är ute på promenader bryr hon sig knappt över andra människor och hundar. Småhundarna som skäller i sinne direkt de ser Penny, de bryr hon sig inte alls om. Hon bara sneglar på dem med ett uttryck som säger "du måste ju vara knäpp, vad gör du?" och passerar. ÄLSKAR att hon inte heller skäller (än så länge, peppar peppar!). Ett stort plus då man bor i lägenhet. Totalt har hon väl skällt ca 10-15 gånger sen vi hämtade hem henne för tre månader sedan. Och det har endast hänt då hon är riktigt uppspelt och busar.
 
Nog skryt för denna dag! Nu ska vi ut på kvällspromenad. Bjussar på en bild på Penny 9 veckor så länge. På återseende.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback