God fortsättning trogna läsare!

Några mobilbilder från julen hemma i Skellefteå och resan dit. Det gick jättebra att flyga med Penny (kan skriva ett inlägg om flygningen senare) och vi hade det sååå skönt "hemma". Lite snö fick vi även uppleva och massvis med fina klappar, som ni ser fick jag min älskade fjällräven anorak;)
 
Nyår har ju även passerat och vi kickar nu igång ett nytt år! Penny fick följa med på fest för 20 pers på nyårsafton. Allt gick finfint och hon var som vanligt poppis bland alla våra vänner! Eftersom hon inte reagerat de minsta på raketerna som smällt under kvällen, så fick hon stanna inomhus ensam under tolvslaget (vi befann oss precis utanför dörren på verandan). Inte den minsta reaktion av raketerna från damen! Vilken jäkla dunderhund man har!:)
 
2014 kommer bli ett förhoppningsvis spännande år med många nya utmaningar och framgångar för mig och Penny! Jag sitter just nu i stunden och funderar på att anmäla mig till någon spännande kurs. Blodspår och rallymix ligger ute nu och börjar i slutet av januari. Skulle va kul! 
 
Vi får se vad året har att erbjuda helt enkelt!
 
P.s ska försöka bli bättre på uppdatera sidan nu. Julhandeln har varit galen på jobbet och tagit all min energi och tid tyvärr...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

God fortsättning! Snygg jacka!

Svar: Tack!:)
Caroline Ölund

2014-01-04 @ 21:02:00
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Johanna

ser ut som om ni har haft det bra :)

Svar: De har vi verkligen haft:)
Caroline Ölund

2014-01-05 @ 18:08:24
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback