Idag har vi bantränat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi som rubriken lyder hoppat bana! Jättekul var det! Jag och Penny har sån himla tur att vi har hittat de bästa träningskompisarna, så nu är träningen så mycket mer inspirerande och rolig. Jag tycker att det är så viktigt att höra av andra vad de tycker att man ska ändra på för att ständigt förbättras. Andra ser saker man själv inte gör.
 
Banan vi hoppade idag var svår, tio gånger svårare än vad vi hoppat tidigare. När jag såg banan tänkte jag -det här går aldrig. Men vet ni vad? Det gick. Kanske inte hela banan i ett svep, men en bit i taget. Det var ju trots allt 22 hinder med en hel del luriga och snirkliga vägar. En riktig utmaning dvs! Alla hundar skötte sig utomordentligt bra. Penny var en stjärna, enligt mig i alla fall;-) Hon lyssnade bra och sprang inte i väg och var " i sin egna värld" lika mycket som hon brukar. Hon fokuserade och tyckte att det var superkul. Så klart fick jag gå och hämta henne ibland då hon sniffade i väg och glömde vad hon höll på med haha... Men frammåt går det!
 
Är sjukt taggad nu!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så kul det ser ut! VA duktiga ni är.

2014-05-08 @ 21:30:26
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Susanne

Så snabb och duktig Penny är :-)

2014-05-14 @ 08:08:15
Postat av: anal lick

I like it whenever people get together and share opinions.
Great site, stick with it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback