Bergsgeten Penny.

 
Tänkte börja med att ursäkta frånvaron. Bloggen har inte alls velat samarbeta med mig i veckan, då jag inte har kunnat ladda upp bilder märkligt nog. Och inlägg utan bilder är jag inte alls bra på. Tur att bilduppladdningsprogrammet var med mig idag då. Som ni ser ovan så tog vi oss en liten utflykt till skogen idag. Och gud så härligt att vandra runt på bar mark! Även om det nu bara var vissa fläckar som inte var täckta med snön som jag så jäkla gärna vill bli av med. Penny blev helt lyrisk och hoppade över stockar och klättrade på stenar samt sniffade omkring i lingonriset. Själv satt jag på en sten och bara njöt över att våren äntligen är här!
 
Har några fler mobilbilder från veckan som jag kan lägga upp lite senare, nu när bloggen vill samarbeta med mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback