Klart jycken ska ha en egen krok, eller två.

 
Har äntligen tagit tag i att sätta upp hängare till Pennys grejer. Det behövs verkligen till kopplet/halsband och handduken! I hallen har hon även en egen byrålåda, men skulle nog behöva minst två. Det svämmar över av hundprylar snart. 
 
 
I helgen befinner sig Pär i Åre med sitt lag och är inte hemma förrän söndag. Därför flyr även jag och Penny från lägenheten (redan imorgon) för en weekend hos min farmor och farfar. Det blir en helg med skidåkning, skogspromenader, kanske ett besök till stugan, lek med stövaren och en hel del avkoppling. Och för att inte tala om mat för min del. Blir alltid ompysslad och framförallt matad med mängder av mat och fika då man är hos farmor och farfar. Matälskare som jag är, så klagar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback