Videoklipp.

Här har ni ett litet videoklipp från dagens träning hemma i lägenheten!
 
 
Tycker själv att vi gör fantastiska framsteg varje dag, jag vet inte riktigt vad det är som räknas som normalt att en fyra månaders valp ska klara av. Men det enda som spelar roll för mig är att jag är nöjd, vilket jag absolut är. Sen får man ju gärna komma med tips och förslag! En sak jag tycker är lite svårt är att få henne att sätta sig precis bredvid mig. Hon vill gärna sitta framför mig så hon kan se mig i ögonen, vilket i och för sig inte är en jättedålig grej. Men då är det ju samtidigt det här med hur höga krav man bör ha? Det är inte lätt att vara nybörjare alltså. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så duktiga ni är :) Vad mycket hon kan redan!!
Ett tips för att få henne att sitta mer rakt i fotposition är att visa mer med handen vid ingången. Så hon alltid automatiskt hamnar rakt!

Stort lycka till, ni kommer bli grymma!

2013-01-09 @ 20:03:35
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback