Stugliv.

 
I måndags åkte jag, brorsan och Penny till farmor och farfar där vi stannade till tisdag. Vi spenderade dagarna i stugan där det är helt perfekt att ha hund. Den ligger nämligen på en ö ute i havet, där endast vi har stuga och därför får hundarna springa omkring lösa vart de vill på ön. Den är inte särskilt stor, så man har bra koll ändå! I måndags blev det även en tripp till Piteå rönnskär med farmor och Sebbe. På kvällen hälsade vi på kusinerna och jag la ett spår som jag gick med Penny innan vi gick och la oss. Spåret gick så himla bra! Introducerade henne för spårsele och lina, då hon förra gången bestämde sig för att krypa ut ur halsbandet och spåra på egen hand. Denna gång hade jag även med mig toapapper som jag snitslade med (måste köpa riktiga snitslar). Markerade bla vinkeln för att se hur Penny skulle lyckas med den. Hon fick helt klart godkänd, blev en klockren vinkel och en upplockad apport på slutet. That's my girl!
 
Två mycket sköna, lugna och välbehövliga dagar ute i ingenstans! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback