Tillbaka.

 
Hallådär! Det var ett tag sen. Sista tiden i skolan hade jag fullt upp som ni kan tänka er, och den senaste veckan har jag och Pär varit i Turkiet och njutit av sol och bad. Men nu är jag hemma och ledig! Igår landade vi i Luleå och körde raka vägen till svärföräldrarna för att hämta upp Penny. Som jag saknat henne! 
 
Innan vi åkte på vår resa blev vi klara med valpkursen. Jag är verkligen glad att jag gick kursen med Penny, man märkte framsteg för varje träff och det var framförallt riktigt kul. Skulle absolut rekomendera alla att gå en valpkurs, då har man fått sig en bra start med sin jycke:) 
 
I sommar har vi tyvärr inga planer alls vare sig de gäller utställningar eller kurser. Jag jobbar i butik hela sommaren och har lite svårt att ta mig iväg på utställningar på helger, sen finns det inga kurser på klubben under sommaren. Dock tänker jag åka dit ändå och träna, speciellt på onsdagsträningarna då alla är välkommna att träna tillsammans. Som tur var har mina nära vänner också skaffat sig en vovve, perfekt då jag har någon att träna med! Ska försöka få lite hjälp med spårning också, då det verkligen är något jag vill prova på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback