Hemma efter Umeåbesöket.

 
Nu har vi kommit hem efter en dag i Umeå. Blev som sagt ett stop på ett antal affärer (Bla annat hundbutiken Lobo hundartiklar, ska visa vad jag kom där i från med senare!) och vid tvåtiden åkte vi till Kennel Red Creeks. Penny blev trimmad, vilket gick toppen! Hon blev så fin och jag fick lära mig massa nytt. Hon fick även träffa två av hennes systrar, sin mormor och gammelmormor (eller hur det nu var...). Jag fick även en massa användbara tips inför utställningen. Innan hemfärden gick vi ut och tränade lite utställningsträning med valparna. Märkte att det var ungefär en miljon gånger svårare nu, än då vi är hemma ensamma i lägenheten och tränar. Men himla roligt var det, även om mina fingrar höll på förfrysa. 
 
Ovan ser ni lite bilder från dagen. Det blev inte så många knäppta med min kamera då jag hade fullt show med hundarna. Mamma och Nils var dock med och fotade lite, så jag slänger in de bilderna då jag fått tag i dem. 
 
Tack igen Kennel Red Creeks för hjälpen med trimningen och för en kul och lärorik dag! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, sååå kul att få se dessa fina bilder! De är ju jättesöta, alla tre små tjejerna! Hela familjen längtar så efter vår lilla!!

Svar: Jaaa dom är hur fina som helst! Förstår det! Jag hämtade Penny bara en vecka efter jag åkte och tittade på henne första gången, och jag höll på längta ihjäl mig!
Hon är verkligen jättefin eran blivande vovve, vilken päls hon hade! Jättemycket och alldeles mjuk. Tror dom "vitare" valparna får lite annan pälskvalite än de mörkare. Båda två de hade kvar var dessutom superglada och jättesnälla!

Har ni varit och tittat på henne? Eller det kanske blir lite för långt att åka från Göteborg för en titt bara?:)
Caroline Ölund

2013-03-09 @ 20:43:45
Postat av: Sofia

Men så fina :)

Svar: Ja visst är dom! Supersöta!
Caroline Ölund

2013-03-09 @ 22:01:16
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Anna

Ja, en tur för en titt blir allt lite väl långt!! Våra tjejer har konstaterat att det tar längre tid att åka bil enkel väg till Umeå än vad det tar att flyga till Thailand... Så de har inte ens propsat på att följa med! Så vi litar på bilder och samtal och planerar en 3-dagars tur för att komma fram och tillbaka! Men som sagt, så himla kul att till dess få följa dig med Penny, och idag fullträffen med vår lilla! :)

Svar: Ja det blir ju en bit! Jag har tur som bara har en tvåtimmars resa med bil dit:) Kul att du gillar bloggen! bara att fråga om det är något du undrar över:-)
Caroline Ölund

2013-03-09 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback