Inbokad på valpkurs, äntligen!

 
 
Vad roligt detta ska bli!! Har väntat hur länge som helst på att det ska komma ut någon passande kurs för oss. Denna inriktar sig för valpar mellan 4-10 månader. Penny kommer vara 8 månader när kursen drar igång. Kommer bli toppen! Förövrig börjar jag bli aningen nervös inför utställningen som är i helgen. Vem vet vad mitt lilla busfrö kommer hitta på inne i ringen. Vad jag tror? Hoppa, leka, bita i kopplet, sitta istället för att stå, nosen i backen.... Positivt tänkt var det ja! Nä men jag har faktiskt inga förhoppningar alls, bara att vi ska göra något nytt och spännande som dessutom kommer vara väldigt rolig och nyttig träning för oss båda!

 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vad kul! Ivy och jag ska också gå på valpkurs snart! :D

2013-03-21 @ 17:09:13
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback