Långpromenad.

 
Idag har jag haft en dålig dag. Biljäkeln ville inte gå igenom besiktiningen och därefter gick det bara utförs humörsmässigt. Om det finns något jag inte gillar så är det bilproblem. För det första så blir det så jäääkla dyrt och för det andra så är det så otroligt jobbigt att vara utan bilen då den ska in på lagning/inte startar. Bor man i Norrland så måste man ha bil för att överleva! (eller är det bara jag kanske?...)
 
Hur som helst! Det jag skulle komma till var att; TUR som det är så har man en glad liten hund hemma som genast får mig att bli på bättre humör. En långpromenad senare och så var man tillbaka på banan! Min lilla terapihund;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är så fin :) Bilden där hon sitter på bänken är jättefin.

Svar: Tack!:)
Caroline Ölund

2013-03-16 @ 14:41:13
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Julia

Så söt hon är!

Svar: ja visst är hon!:)
Caroline Ölund

2013-03-17 @ 16:05:08
URL: http://magicalnicci.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback