Lite nytt från Arkens zoo.

Var i akut behov av ett nytt halsband då det förra är söndertuggat. Tänkte köpa ett rött hurtta halsband, men det var tyvärr slut. Men jag tycker att det blå var minst lika fint! Även om det kanske känns som en färg för en hane;-)
 
Det fick även slinka med tre tuggben. Tidningen fick jag av mamma som hon får av brukshundsklubben.
 
Finis i sitt nya halsband.
 
Penny fick välja vilket ben hon skulle få ha för kvällen. Det krävdes en intensiv sniffning på var och ett innan hon bestämde sig för det längst till vänster. Självklart det som jag själv tyckte luktade äckligast. Vad är det med hundar och äckliga dofter? (de dras ju till smutsiga sockar m.m!!!)
 
 
Just nu ligger Penny nerbäddad under badlakanet och sussar så gott. I morgon ska vi på utställnig i Piteå och självklart fick den lille sig ett bad ikväll. Nu ska jag själv också hoppa i säng och försöka somna trots den härliga lukten av blöthund. Upp och hoppa tidigt i morgon. Trevlig Påsk på er förresten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback