Svar på fråga.

Fick en fråga angående vilket märke det var på det röda hundhalsbandet Penny har. 
 
Märket heter Limex och de tillverkar enligt mig väldigt fina hundgrejer, och till ett bra pris dessutom.
 
Så här ser det röda ut som jag använder nu, i modellen halvstryp.



Och nu hittade jag även dessa på hemsidan som jag blev lite förtjust i. Måste ha allt i det svartblommiga! Och svaret på frågan ni alla tänker: Ja, jag gillar att skämma bort min jycke, det förtjänar hon:-) Detta får nog dock vänta till sommaren, det får ju trots allt inte gå överstyr haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen! Sååå himla fina!

2013-03-06 @ 12:26:30
Postat av: Anna

Nu blir det många frågor... Men vad tror du om storlek på halsbandet? Vilken storlek har Penny, och skulle du gå på samma storlek idag, eller en större? Tack på förhand!! (Har nu fått fatt på en butik i Gbg som för dessa halsband :) )

Svar: Ingen fara, det är bara kul med frågor! Minns inte exakt vad det är för storlek, men mätte det Penny har nu och som minst är det ca 35cm och som störst ca 45cm. Just nu är halsbandet lite stort men funkar ändå! Skulle nog inte gå på större storlek än så just nu, då skulle det bara åka av.
Tog även hennes halsmått som ligger på ca 38 cm:-) Är lite osäker på hur mycket mer hon kommer växa.

Hoppas det hjälper!
Caroline Ölund

2013-03-06 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback