Hemma efter en helg i Strängnäs!

Vilken fantastiskt bra helg jag och Penny har haft! Nybörjarutbildningen i barmark och vinterdrag var så otroligt lärorik och rolig! Värt varenda krona och de elva timmarna vi spenderade i bilen för att färdas mellan Karlskrona och Strängnäs.
 
Jag tänkte egentligen inte skriva så mycket mer om lägret just nu. Jag tänkte att jag kunde göra ett lite mer nogrannt skrivet inlägg om hela helgen då jag har tid och då de skickat mig lite bilder där i från. 
 
Men som sagt, är så himla nöjd att vi tog oss i väg!
 
 
 
Jag och Penny innan racet på lördagen. Nästan så man skåda min nervositet.
 
På läger får man sova i sängen:-)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser roligt ut :)

Svar: Det var jätteroligt!
Caroline Ölund

2013-11-06 @ 10:47:16
URL: http://www.echoserra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback