Anmälda till barmark och vinterdragsläger.

Efter att ha mailat arrangörerna och fått klartecken att Penny och jag var varmt välkomna till nybörjarutbildningen i barmark- och vinterdrag, så var det bara att anmäla oss på direkten! Alla hundar är välkomna dit, stora som små. Så klart klara ju inte alla raser och storlekar av alla typer av drag. Men exempelvis linlöpning kan alla testa på! 
 
Detta ska bli så himla kul och jag ser verkligen fram emot det. En hel helg där man får träffa andra hundägare och hundar och får chansen att lära som mer om draghundsporten och prova på lite nytt. Jag kommer även få chansen till att ta grönt kort vilket är superbra! Lägret kommer avslutas med ett race och det tror jag kommer bli riktigt spännande och kul framför allt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va duktiga ni är! Drag ser så kul ut, enda gången jag önskar jag hade lite större hundar ;)

Svar: Tack:) ja det förstår jag, det är jättekul! Skulle lätt kunna skaffa några till hundar så man får sig ett helt spann!
Caroline Ölund

2013-10-09 @ 12:32:06
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback