Barmarksdrag videoklipp.

 
 
 
 
Som lovat kommer här en filmsnutt från dagens drag. Riktigt bra fart i början som ni ser , hon tar dessutom tajta kurvo och följer mina väganvisningar trots att det finns fler vägval. I en riktigt tung uppförsbacke får vi syn på joggaren, jag försöker korta ner linan (ej så enkelt med en hand och en taggad spaniel) och hoppas på att hon kanske kan flytta på sig. Det gör hon inte, hon lyssnar på musik.... Nåväl, vi kom ju tillslut förbi, även om det tog ett jäkla tag. Därefter möter vi på tre orienterare vilket går bättre, tydligen var det skolorientering idag igen! Sist men inte minst får ni följa oss ned för en av de värre nedförsbackarna som leden bjuder på. Jag kommenderar "sakta" och hon går snällt vid cykeln medan jag bara glider ner för backen med låsta hjul. Vi överlevde även idag och Penny gjorde ett toppenjobb!
 
Innan denna tur gjorde vi något helt oväntat. Vi åkte till klubben och tränade LYDNAD och rörde inte ens agilitybanan. Gick så jäkla bra och jag blev peppad till tusen. Men mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad coolt! Ser döhäftigt ut :)

Svar: ja visst gör det! Är huuuur kul som helst och Penny älskar det!:)
Caroline Ölund

2013-10-01 @ 21:58:26
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback