Dragrunda x 2.

 
 
 
Vet inte om jag behöver skriva något om dessa två rundor, låter bilderna säga sitt! Första varvet fick bli på cykel och andra varvet till fots. Bra jobbat av Penny, och av mig för den delen som inte sprungit på några veckor pga förkylning. Säger bara träningsvärk imorgon(!!) efter löpningen som skedde i full galopp största delen av vägen! 2,1 km är inte långt, men i full fart, det fick igång mitt flås minst sagt.
 
Detta gjorde vi i morse innan jobbet. Perfekt med en trött vovve då jag åkte vidare för ett arbetspass, då kan man lämna vovven ensam med gott samvete i ett par timmar. I natt kommer husse hem efter 5 dagar borta på bortamatcher. Vet en liten vovve som kommer bli överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback