hundtäckenbrodyr.



 
Här har ni dem! Idag kom täckena med dhl och jag är så himla nöjd! Jag köpte täckena på hundbiten i Karlskrona när det var 30 % på alla hundtäcken och skickade dem senare till ett ställe som broderar lite olika produkter, bland annat kundernas egna grejer. Stället heter lillhästen i stav och det hela kostade 320 kronor. Brodyr på hundtäcken kostar 100 kronor per täcke och sen tillkommer ju frakt dit och tillbaka. Man får välja typsnitt, färg och sen skicka en liten skiss på hur man vill ha det. Man kan även få motiv borderade, men då kostar det extra och tar lite längre tid. Superbra service och jättesnabba var dem! Det tog totalt 5 arbetsdagar från det att jag skickade dem till de var tillbaka. Och resultatet blev precis som jag önskat. Rekommenderar dem verkligen, om man känner för att skämma bort sin jycke;-) Eller varför inte brodera på sina egna tränings/tävlingskläder?
 
länk till lillhästen i stav här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback