Packar.

 
 
Jag och Penny packar för fullt ikväll! Som ni ser är Penny väldigt hjälpsam, så pigg och alert!
 
Idag har jag flängt runt och fixat det sista inför helgen. Ovan ser ni Pennys nya resemat och vattenskålar. De tar superlite plats och kommer bli perfekt för fjällvandringar och andra resor vi kommer göra i framtiden.
 
Stadium hade vip-kväll i kväll med 20 % på rubbet och då fick lite användbara kläder följa med mig hem.
 
 
Så imorgon åker vi! Jag jobbar till 16-17 (beroende på hur mycket vi har att göra) och sedan åker jag hem för att käka middag innan vi hoppar in i bilen och siktar mot strängnäs. Kommer bli en dryg resa, men förhoppningsvis en värd sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback