Hundens dag/två vintertäcken rikare.

back on track.
 
 
 
Hurtta.
 
 
Ni har väl inte missat att det var hundens dag i helgen? Det firade jag och Penny på hundbiten, en affär fylld med massa bra hundgrejer nere i stan. De hade flera bra erbjudanden, ett av dem var 30% rabatt på alla hundtäcken. Jag fyndade då ett back on track täcke (som jag så länge tjatat om) och ett hurtta vintertäcke. Anledningen till att det fick bli två var först och främst priset och så har de även lite olika egenskapen och kan användas vid olika tillfällen. Back on track täcket är tunnare och är endast vattenavvisande, men bra före, under och efter träning. Hurttas täcke är betydligt varmare med mer fodring, det är även vatten och vindtätt och klarar därför tuffare förhållanden. Detta täcket blir bra för de riktigt kalla dagarna.
Betalade just över 800:- för båda täckena. Riktigt bra då bara b.o.t-täcket kostar kring 700:- ordinarie pris.
 
Som jag sa tidigarre så är jag sugen på att få täckena broderade med Pennys namn. Ska försöka leta upp något broderi på nätet och se om det går att fixa:) Lite roligare med personlig brodyr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback