Snart fyller jag och Penny år...

 
 
 
Här är alltså vår önskelista! Lite tidigt med fjällvandring nu kanske, men nästa år så! Sen skadar det ju inte att vänja Penny vid en tom klövjeväska och ett par rejälare byxor skulle jag behöva till hösten/vintern. Lundhagsbyxorna jag köpte i våras är verkligen toppen och jag använder dem jämt, men de delarna som är av strech-material är inte särsklit skyddande mot vind och kyla. Har äntligen funnit ett par bra fjällrävenbyxor i min storlek, tydligen tillverkas sjukt få vandringsbyxor till oss mindre folk! Skulle nog kunna få på mig en storlek mindre också om det nu hade funnits.
 
Klövjeväskan jag har kikat på är den bästa på marknaden sägs det! Ska man köpa klövja så ska man ha den bästa (enligt mig, märkesfreaket). Blir det långa vandringar vill man inte ha en billigklövja som skaver, är obalanserad och hindrar hundens rörelseförmåga. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback